Hyundai i napęd mild-hybrid

09/10/2018

HYUNDAI idzie dalej w elektryfikacji oferty swoich aut. Po gamie auta IONIQ (hybryda, hybryda Plug-in i elektryczny) oraz tegorocznej premierze elektrycznego modelu KONA, teraz przyszedł czas na coś nietypowego. Hyundai proponuje najnowszego TUCSON w wersji Mild-hybrid. To pierwszym w historii model tej firmy, który ma tzw. łagodny system hybrydowy z silnikiem wysokoprężnym.

 


Układ napędowy łączy w sobie 2.0 litrowy silnik diesla z 0,44 kWh 48V baterią litowo-jonową, konwerterem LDC, falownikiem i generatorem rozrusznika i odzyskiwaniem energii hamowania. Ta kombinacja ma dać o 7% lepsze zużycie paliwa i niższą emisję CO2.
W przyszłości napęd mild-hybrid ma być zestawiany z większą gamą silników.

 

 

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Twitterze
Udostępnij na LinkedIn
Przypnij na Pinterest
Please reload

Wyróżnione posty

International Automotive Business Meeting 2019

14/06/2019

1/7
Please reload

Ostatnie posty

26/09/2019

Please reload

Archiwum
Please reload

  • Facebook
  • Twitter Ikona społeczna
  • LinkedIn
  • YouTube

©Copyright 2017-2019 by Forum Elektromobilności. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zobacz Regulamin oraz politykę Cookies.